بنا به درخواست دوستان جهت اعلام نفرات حاضر در جلسه ليگ.

آقايان

مهدي غفوري(همدان)

وحيد مرتضوي(برق آلستوم)

دكتر رمضاني(كرج)

 عطايي(كرج)

محمدعلي حسيني(گلستان)

منصور مولانايي(كردستان)

مجتبي موحدي(كرمان)

منصور قمري(باشگاه ۲۲بهمن)

رامون رحيمي پور(گيلان)

محمد صادق كشاورززاده(تهران)

محمد سخائي فر(تبريز)

محمدرضا لطيفي(مركزي)

ملاحسيني(قزوين)

البته دوستاني از اصفهان و چند شهر ديگر نيز حضور داشتند كه خوشحال خواهم شد در صورت اطلاع اعلام بفرماييد.