روابط عمومي فدراسيون تيراندازي باكمان اعلام كرد مرحله دوم مسابقات تير اندازي باكمان قهرماني استان اصفهان به مناسبت هفته تربيت بدني در مسافت 30 متر داخل چمن و در رشته ريكرو در مجموعه ورزشي خيبر برگزار گرديد.

در اين مسابقات، 80 كماندار زن و مرد در دوره حرفه اي و نيمه حرفه اي از شهرستان هاي استان اصفهان با يكديگر به رقابت پرداختند كه در پايان به نفرات برتر جوايزي اهدا شد.
نفرات برتر عبارت بودند از :
حرفه اي آقايان
1-مصطفي حبيبيان 2-مهدي حر 3-علي ساعي، هر سه از اصفهان
حرفه اي بانوان
1-وجيهه بنده وار از اصفهان 2- الهام فرهادي از اصفهان 3-حليمه اسحاق از خميني شهر
نيمه حرفه اي آقايان
1-مهدي نصر آزادان از كانون آزادان 2- ميثم يزدان از اصفهان 3- ميثم جعفري از خميني شهر
نيمه حرفه اي بانوان
1-فرخ بيات از شاهين شهر 2- ‍‍‍‍‍‍‍‍ژاله قاسمي از خميني شهر 3- منصوره بنايي از اصفهان

 

منبع خبر :سایت رسمی فدراسیون