براي شركت در مسابقات جايزه بزرگ آسياكمانداران كامپوند پارس جنوبي وارد اردو شدند
كمانداران كامپوند تيم پارس جنوبي اعزامي به مسابقات آسيايي فيليپين وارد اردو شدند.به گزارش روابط عمومي فدراسيون تيراندازي با كمان؛ اردوي آمادهسازي تيم كامپوند «پارس جنوبي» براي شركت در سومين دوره مسابقات جايزه بزرگ آسيا در فيليپين از 27مهرماه در زمين چمن كنار درياچه استاديوم آزادي آغاز و تا دوم آبانماه ادامه خواهد داشت.
در اين اردو رضا زمانينژاد، پرويز صادقي و مجيد احمدي در بخش مردان و انسيه حاجي انزهايي، سكينه قاسمپور و اكرم شعباني در بخش بانوان نقرات حاضر در اردو را تشكيل ميدهند.
گفتني است: سومين دوره مسابقات جايزه بزرگ تيراندازي با كمان آسيا در سال 2008 از چهارم آبانماه به مدت يك هفته در مانيل پايتخت فيليپين برگزار ميشود.
يادآور ميشود: دومين مرحله مسابقات جايزه بزرگ تيروكمان آسيا خردادماه سال جاري به ميزباني تهران برگزار شد.
منبع خبر:سایت رسمی فدراسیون
+ نوشته شده در دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۸۷ ساعت توسط علی بابائیان
|